Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

....æsj. Tror jeg begynner å dra på åra!

Av Cecilie - 13 februari 2010 19:45

Jeg blir utrolig sjeldent flau. Kan faktisk buse ut med hvasomhelst og tenke at de som ikke tåler det får skylde seg selv for sitt sarte sinn. For ukjente kan jeg nok virke som et forvirret menneske og tilogmed som en sånn derre frekk nordlending som har flyttet til byen mot bedre vitende. Mine venner derimot setter pris på min harry tone. Jeg er som en ung og skarp ost på vårt herlige tapasfat(hærregud som jeg høres ut). Derfor tror jeg nok at de tror jeg tåler mer enn andre kanskje.


Jeg skulle for første gang i 25-årsdag til en svensk venninne. Dette mennesket er et av den veldig lidenskapelige arten, så mye vin og varme historier var forventet på menyen. Hver og en av oss fikk utdelt en oppgave som vi måtte utføre iløpet av kvelden. Denne var selvfølgelig hemmelig og om man klarte det høstet ens lag poeng. Laget fant man ved å lage en spesiell dyrelyd mot alle på festen, for så å forhåpentligvis få samme lyd til svar;) Tonen blant alle var god, selv om det var en del ukjente ansikter for mitt vedkommende.

Min oppgave var at for hver gang en annen jente kom med en saftig sexhistorie måtte jeg overgå henne med en enda bedre. Denne kvinnen det var snakk om er kjent for sine "krigshistorier" så jeg følte jeg hadde fått en liten utfordring, men dette skulle jeg klare. Et av poengene var at ingen skulle helst skjønne at dette var min oppgave. Når er det naturlig å fighte om hvem som har de aller beste sexhistoriene?!? Jeg bestemte meg for å fake at jeg var ufordragelig dritings. Dette kunne ødelegge hele kvelden, men alt for laget ikke sant? Jeg var litt frekk litt her og der, snøvlet og kniste på rare steder og satt skjevt i sofaen. Folk begynte å titte meg inn i øynene, spørre om jeg ville ha vann og vedde på når jeg kom til å sovne i dusjen...snart måtte vel dama begynne så jeg kunne få gjort meg ferdig! Joda, plutselig ropte hun ut sin historie og jeg fikk overdrevet en kontra og alle var fornøyde, eller?

Plutselig ringte barnevakten og jeg måtte hjem. Irritert over at jeg aldri fikk forklart til noen at jeg ikke var full og at jeg elsket alle jeg hadde vært frekk mot, gikk jeg til bussen. Fikk aldri høre hvem som vant heller.


Noen hadde filmet når jeg fortalte den utrolig teite historien. Alle tror den er sann og at det var jeg som var hovedpersonen ikke "ei venninne". De på festen jeg aldri har sett før må tro jeg er verdens teiteste og med tanke på at jeg var eneste nordmann der er det kanskje ikke usannsynlig. Er jeg blitt prippen? Hvorfor skal dette bry meg? Hadde jeg ikke fått oppgaven hadde jeg sikkert blitt full uansett og fortalt noe drit teit, kanskje verre enn det jeg sa da. Tror det som plager meg er at det ikke er sant. Om noen ler av meg nå, så er det for noe jeg ikke kan stå for. Hvorfor i F fortalte jeg bare ikke en sann sexhistorie?!? Jeg har jo søren meg mange nok på lager, så det skulle jo egentlig ikke vært en hindring.


Det beste er at når jeg fortalte en venninne hva min oppgave egentlig var den kvelden, fortalte hun at hennes oppgave var å gå og si til alle på festen at de hadde fin strømpebukse på seg. I rest my case lissom.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilie - 14 december 2010 23:10

Har fått meg ny blogg. Kommer sikkert til å angre...men i galskapen rundt advendt bestemte jeg meg for å gå over til den norske siden. Beklager;)   studentmammablablabla.blogspot.com ...

Av Cecilie - 7 december 2010 22:41

Hvis det var meningen at vi skulle få belønning og straff i efterlivet, ja da er dette efterlivet, for hvorfor finnes det ellers latter og tårer? De ene kan ikke eksistere uten det andre. Dette er tanker jeg produserer, når jeg egentlig skulle ihug...

Av Cecilie - 16 oktober 2010 00:02


Jeg sitter her og skåler med Kalle, en av mine beste venner. Stemningen er god, som sist han var her og spiste kanelboller med Nora. Smilet er på plass og den tørre latteren får sitt innpass. Kalle er en fritenker. Jeg har fortalt han teorien min om ...

Av Cecilie - 9 augusti 2010 12:57

Plutselig ble Oslo hjemme! Da vi hoppet av toget, fra Sverige, etter endt familieferie, var min første tanke; endele heime! Osloluften slo mot meg og fylte meg med en inderlig varme(delvis fordi det var tropehett den dagen). Jeg som hardnakket har ...

Av Cecilie - 30 juli 2010 22:07

Da var seks uker med reising over. Hva har vi tatt med oss hjem, bortsett fra myggstikk og et fantastisk mønster av forskjellig skiller etter dager i sola? Hva kommer jeg til å savne etter alle turer hit og dit med uendret bagasje? Absolutt ingenting...

Presentation

Omröstning

Svar på denne setningen: Jeg har alltid villet løpe kliss naken over en drit lang blomstereng, en "windy" ettermiddag.
 eh, har ikke alle?
 Har gjort det maaaaange ganger sammen med maaaange forskjellige folk;)
 hvem løper jeg fra?
 er dessverre litt redd for å tråkke på noe ekkelt.
 blir det filmet? og får jeg penger for det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vær Kreativ i Gjesteboka=)


Ovido - Quiz & Flashcards