Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

Borte Bø!

Av Cecilie - 27 mars 2010 14:52

Dette må sies til slekt og venner. Det som før het ferie, er ikke lenger det som kan betegnes som ferie. Hver gang vi skal besøke de vi er glad i, og det er mange som er samlet på samme plass, er det mye forarbeid, gjennomføring og etterarbeid. Man trenger nesten en "ferie" etter ferien. Jeg prøver virkelig å bruke denne dagen på å pakke alt som tenkes kan. All vår bagasje SKAL denne gangen få plass i en stor bag. Jeg skal samtidig rote rent leiligheten til avreise. Hva er det man gjør når man blir overstresset. Alt annet! Til hver eksamen vasker jeg og sorterer i kjøkkenskapene. I dag, når alt var klart til startskuddet, dro jeg heller med meg dyret ut i bakgården for å leke borte bø. Pakkingen fikk vente. Dette resulterte i at jeg måtte sette på enda en ny klesvask, men det var verdt det. Får se hva annet jeg finner på. Må vente litt for det lille trollet mitt har sovnet på en sofapute på stuegulvet. Hun ligger der som en snorkende prinsesse, blant klær og leker.

Vil ønske alle en god påske. Selv om jeg stresser, så gleder jeg meg til å få se alle igjen. Det er jo en grunn til at vi tar turen hvert år, flere ganger!


Tenkte litt på det jeg skrev i går. Må jo legge ut noen bilder for å vise til hva jeg nyter. Dere får se de på PC, jeg har lagret dem i hodet. Minnene er de som gjør oss til dem vi er, så her har du litt av meg.     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilie - 14 december 2010 23:10

Har fått meg ny blogg. Kommer sikkert til å angre...men i galskapen rundt advendt bestemte jeg meg for å gå over til den norske siden. Beklager;)   studentmammablablabla.blogspot.com ...

Av Cecilie - 7 december 2010 22:41

Hvis det var meningen at vi skulle få belønning og straff i efterlivet, ja da er dette efterlivet, for hvorfor finnes det ellers latter og tårer? De ene kan ikke eksistere uten det andre. Dette er tanker jeg produserer, når jeg egentlig skulle ihug...

Av Cecilie - 16 oktober 2010 00:02


Jeg sitter her og skåler med Kalle, en av mine beste venner. Stemningen er god, som sist han var her og spiste kanelboller med Nora. Smilet er på plass og den tørre latteren får sitt innpass. Kalle er en fritenker. Jeg har fortalt han teorien min om ...

Av Cecilie - 9 augusti 2010 12:57

Plutselig ble Oslo hjemme! Da vi hoppet av toget, fra Sverige, etter endt familieferie, var min første tanke; endele heime! Osloluften slo mot meg og fylte meg med en inderlig varme(delvis fordi det var tropehett den dagen). Jeg som hardnakket har ...

Av Cecilie - 30 juli 2010 22:07

Da var seks uker med reising over. Hva har vi tatt med oss hjem, bortsett fra myggstikk og et fantastisk mønster av forskjellig skiller etter dager i sola? Hva kommer jeg til å savne etter alle turer hit og dit med uendret bagasje? Absolutt ingenting...

Presentation

Omröstning

Svar på denne setningen: Jeg har alltid villet løpe kliss naken over en drit lang blomstereng, en "windy" ettermiddag.
 eh, har ikke alle?
 Har gjort det maaaaange ganger sammen med maaaange forskjellige folk;)
 hvem løper jeg fra?
 er dessverre litt redd for å tråkke på noe ekkelt.
 blir det filmet? og får jeg penger for det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vær Kreativ i Gjesteboka=)


Ovido - Quiz & Flashcards