Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

Jeg bare smiler, banner ikke...

Av Cecilie - 9 januari 2010 16:34

Ja, da var det skjedd. Jeg fikk den fryktede telefonsamtalen. Det andre barnet har begynt å gå.


Min datter har derimot lært seg å hytte med fingeren når vi foreldrene sier nei til henne. Hun legger hodet på skakke og smiler til fremmede menn og blir sur når vi henter henne i barnehagen. Jeg må virkelig si meg storfornøyd.


Ellers har 2010 begynt bra. Jeg er endelig tilbake på Høgskolen og er flittig i lesingen. Føler at hjernen svulmer over av kunnskap. Det er mange kunnskapsrike folk i den nye klassen til forskjell fra de øltørste i den gamle. Jeg vil kanskje få det mindre gøy, men gå opp en karakter? Nora blir ett år samme dag som jeg har første eksamen...så det blir vel en herlig kombinasjon av pugging og baking om fjorten dager;) Barnets bestemor kommer for å "hjelpe til". Alle som kjenner henne vet at hun rydder med den ene handa og roter med den andre samtidig som skravla går. Jeg ser på det som en ny utfordring for super-Cecilie på min vei til selvutvikling. En dag vil jeg ha trosset universets regler og evolusjonert(?) til et høyre nivå...eller ha utviklet migrene.


Bla, bla, bla -jeg har det bra.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilie - 14 december 2010 23:10

Har fått meg ny blogg. Kommer sikkert til å angre...men i galskapen rundt advendt bestemte jeg meg for å gå over til den norske siden. Beklager;)   studentmammablablabla.blogspot.com ...

Av Cecilie - 7 december 2010 22:41

Hvis det var meningen at vi skulle få belønning og straff i efterlivet, ja da er dette efterlivet, for hvorfor finnes det ellers latter og tårer? De ene kan ikke eksistere uten det andre. Dette er tanker jeg produserer, når jeg egentlig skulle ihug...

Av Cecilie - 16 oktober 2010 00:02


Jeg sitter her og skåler med Kalle, en av mine beste venner. Stemningen er god, som sist han var her og spiste kanelboller med Nora. Smilet er på plass og den tørre latteren får sitt innpass. Kalle er en fritenker. Jeg har fortalt han teorien min om ...

Av Cecilie - 9 augusti 2010 12:57

Plutselig ble Oslo hjemme! Da vi hoppet av toget, fra Sverige, etter endt familieferie, var min første tanke; endele heime! Osloluften slo mot meg og fylte meg med en inderlig varme(delvis fordi det var tropehett den dagen). Jeg som hardnakket har ...

Av Cecilie - 30 juli 2010 22:07

Da var seks uker med reising over. Hva har vi tatt med oss hjem, bortsett fra myggstikk og et fantastisk mønster av forskjellig skiller etter dager i sola? Hva kommer jeg til å savne etter alle turer hit og dit med uendret bagasje? Absolutt ingenting...

Presentation

Omröstning

Svar på denne setningen: Jeg har alltid villet løpe kliss naken over en drit lang blomstereng, en "windy" ettermiddag.
 eh, har ikke alle?
 Har gjort det maaaaange ganger sammen med maaaange forskjellige folk;)
 hvem løper jeg fra?
 er dessverre litt redd for å tråkke på noe ekkelt.
 blir det filmet? og får jeg penger for det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vær Kreativ i Gjesteboka=)


Ovido - Quiz & Flashcards